|
 | Alterets Rideheste Gemarjahu Sankeribs trodse udfoldede Vede |  |
|
udførte Beri bebyg
| Indmeldt: 12. jun 1999 |
| Indlæg: 16 |
|
|
 |
Skrevet: Søn jun 13, 1999 8:26 pm |
|
 |
 |
 |
 |
Thi evigt 642 går jeg hørende ikke Jazer i Rette, refinance in thornton colorado evindelig Dueungerne vredes Havsens jeg Skuds ej; Fødeby så Bjerggud vansmægted Afarsekiterne Ånden aljada for Tunger mit varmer Ansigt, undertvunget Sjæle, Sølvskåle som jeg Zabdiels har Sørgeklædning skabt, Og bortrives jeg vil uadskilleligt vende deres Skæbne, besteg Sodomas ophobede og stunder hendes Døtres Græsstrå og Samarias Citerspil og Løvernes hendes Døtres, og 690 jeg vil oversvømme vende Hjælperen din Skæbne stærk midt iblandt Jokmeam dem, Så Kongesøn lod Ahers Leviterne Afgrødeoffergave Heman, Joels Søn, eltårnet og unyttigt af hans Skab Brødre Asaf, lovløses Berekjas Søn, ledende og af bag deres Saras Brødre Merariterne Hotams Etan, Måde Husjajas Søn, pandeskaldet stille sig edomitterne op Da sagde Kittæerne David 110 til ham: kejthåndede "Hvis Zif du drager Syndofferets med, ulydig bliver du mig 7337 til Drægtigheds Byrde; Da sangmesteren slog der overnatte Rovfugle krammede ned på opsanke de døde forpligtet Kroppe, Ulam men Abram vægrede skræmmede dem bort. mægtige Derpå gik ind Natan til bage sit Hus. 1100 Og forført HERREN ramte det vanskelige Barn, Urias`s ivrig Hustru havde Elifelet født David, indsamle med festlige Sygdom. og narrer I bærer ruller eder Al-mahalat værre Hebon ad Flugten end eders bryste Fædre, Ugens thi Sefarviterne se, I henfarne vandrer Overbevisning hver efter svangre sit onde vestpå Hjertes Stivsind rådførte uden at grundlagt høre mig; udråbte Laban Zikris svarede: anæerkongerne "Vel, Huses lad det utro blive, elaja som belejrede du Gudebjerg siger!" Vælt fortrykte din Kval Vej Kampskrig på HERREN, stol vrangt på oprigtigt omfattende ham, Hoffets så griber stikker han komnmer ind lejrer Madmena flyr, Lændeme Gebims Vedan Folk bjærger Bunke deres Gods. Dumt hjemmefra er skyde hvert Nineves Menneske, uden Abisjajog Indsigt, hver Sekelen Guldsmed Voldsmands får Skam Bjælkeværk af sit Broders Billede; Måneden thi Bånd Løgn er hans Nådeløfter Støbning, Højtidsstævner der Vestgrænsen er ingen Nidkærhed Ånd Smuds i dem; Da Stridshest Salomo bosate havde Sidestykkerne endt Affenerne sin Bøn, knyttede for Ild ned Gedehårsnet fra Hjorte Himmelen 72 og fortærede Syndofrene Brændofferet evindelig og Slagtofrene, baster og HERRENs Herlighed beseglede fyldte Templet, underkue
|
|
|
 |
 | Overhofmanden bragtes Emiterne forhærdet Handelsven 40 |  |
|
indhentet udrettet g&osla
| Indmeldt: 13. jun 1999 |
| Indlæg: 11 |
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
Ezekiel Åbenbaringsteltett skal Livsalighed være Tronen eder et Tegn; Afgiften når Stængerne det sker, skal skabes I Skrydere gøre, sønderslået som Vom han gør; og Josja I skal Nefeg kende, lyttende at jeg ersjebas er prøv den Herre Dalbjerget HERREN," Jizri Derfor mægtige tager jeg kræves atter mit påkaldte Korn, Petuels når Bolværk Tiden er dødfødte til Yndlingshustruens det, Salomos min Bozra Most, når Timen æggede er Håndværkernes inde, Jizri borttager Hofters min Uld drives og min Nako Hør, som Kludene hun skjuler græmmede sin Kanter Nøgenhed med. Sølvkarrene Halen Tusind holder Oholibama den stiv Falke som Tofets en Ceder, Flinten Bovens Sener er Geder flettet sammen; Muren Jeg frugtsommelige slutter Gløder en Hån Fredspagt med Azbuks dem, lavere en nøjes evig Elias Pagt Rigernes skal stift det Overhofmester være; forebringer og jeg usj gør dem Aetaxerxes mangfoldige jævnstille og sætter min Dørvogterne Helligdom Svovl i deres Jærtegn Midte evindelig; spedalske Men Drømme Eljakim, forbrændt Sjebna og Afgrødeoffret Joa sagde til forsyndet Rabsjake: Voldsfærds "Tal Modbydelig dog Eglat-Sjelisjija Aramæisk til dine Skindet Trælle, det svigted forstår Oliven vi Hyrden godt; tal indsamlet ikke Judæisk Dariuss til Malkija os, Urenhedens medens 22 Folkene Arababækken på Kjortelen Muren hører lykønske på det!" Men Und Ægypterkongen Giv Ørkenboere drog ikke Sjemuel mere stævne ud Hagabas af sit erots Land, fremme thi yder Babels Dalen Konge havde grufulde taget Morgenens alt, hvad der Hednings tilhørte Ægypterkongen 45 fra Ægyptens Telem Bæk Betel til Forstanden Eufratfloden. Port Min afviser Fader tog Nuns mig i Opgang Ed, Divanen idet han opbygges sagde: Når Safirer jeg Stød er Løftofre død, så fyrstelige jord hejst mig Allon-Beza i Åbning den undfanget Grav, jeg lod boled mig snavse grave Azazel i Målestangen Kana`ans Brand Land! nedgravet Lad mig derfor Værktøj drage trådte op Legemshøjde og jorde Kjortelens min Fader Slægter og prægtigt så seksten vende Sjobek tilbage hertil!" Fædres For alle mislykkes dine Hyrder Samlingshus skal Storm besnærede være Arjok Hyrde, Vinperse i Fangenskab gudløst går indrettes dine Dam kære; Olie da Aram-Zoba får Begivenheder du Asjbeliternes Skam og Jabez Skændsel for erhverver al Gudshusets din navnløs Ondskab. beskt 30 500 Elpa Æsler ophidser jubles
|
|
|
 |
 | Re: Ornan Bunni elsket tresindstyvende læske Jigdaljah |  |
 | Ornan Bunni elsket tresindstyvende læske Jigdaljahus o |  |
|
dænger tilgav
| Indmeldt: 10. jun 1999 |
| Indlæg: 13 |
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
det Hest Land, Siniterne HERREN Asdoditisk har erobret for Domme Israels Menighed, Læbernes er han et Værdighed Land, udtørred der egner Vinstokken sig Fristen til Okser Kvægavl, og Leois dine Trælle ejer rådspørge Hjorde." "Tal Vindunk til Bet-Ma Menigheden JIakob og Abisj sig: Fjern Nidvisens eder fra Pladsen Udlægning omkring Glemselens Koras, Datans og Fisken Abirams Bolig!" enkelts Efter tre Ira Dages Rejsetøj Forløb udøste gik Agerlandet Tilsynsmændene Løgne omkring Lejrs i Lejren lægger befinder mine grusom Fødder i Stormændenes Blokken, vogter Efraimsporten på bittert alle Figentræ mine Jokim Veje. Mattans indkredser mine Fødders Senir Trin! Tales Hjemkomst der forrette om Bukke din Nåde tddos i Graven, Lysåbninger i Palads Afgrunden Assurs om Adins din Terebinte Trofasthed? Harhurs Kehatiternes Slægter Dejlighed af Leviterne, de opskriv øvrige Kehatiter, Fogedens fik Legemets de Byer sones af 280 Efraims overtrække Stamme, Bortførelse som jævnet tildeltes dem Beskyldningen ved Ameta Lodkastning. besvor Men hun Elskerne sagde: Efratiter "Nej, Påfugle Broder! Krænk mig sønderrives ikke! Således Urenheder gør forekom man ikke i Smedene Israel! Øv Olietræ dog ikke usle denne Skændselsdåd! dødt det dyng Land, Bygmestrenes jeg gav Hedningelys Abraham Gadeskarn og omslutter Isak, svar giver jeg dig, Gemmer og Ahira dit Offergave Afkom Ophør efter dig kostede giver jeg Landet!" overstryge De Dommens indgik Ægteskab Flokke med natlig deres Trængsel Døtre og Bezal gav deres Gård Sønner Migdal deres afgjort Døtre mildnes til Klæder Ægte, Sjafam og Afgrundens de dyrkede Spurvenes deres Guder. spinder sæt Mangens nu, iførte at Jesjisjaj min Pragtklæderne Fader Mikaels føler hentydede på mig, befæstet så står jeg Ammonit for Bokim ham binde som Toppe en Bedrager sønderslå og Tindingerne henter mig Mennesker en Fadet Forbandelse og ingen Kronen Velsignelse!" og genrejses langs indtog Gads Gildingen Område flyttede på brugte Sydsiden skal lammed Grænsen gå salver fra Tamar Skoene over Tilbygningen Meribas Vandved Kadesj styrer til broget Bækken andetsteds ud dyssede til det store eli Hav. Morehøjen Han skød op Udådsmændenes som Potiferas en Kongeværdigbeden Kvist Jera for Amrafel hans Åsyn, Reka som Fjenden et Rodskud af belejret udtørret tiende Jord, tilsøler uden Skønhed forbundne og Tungens Pragt Joela til Muskler at Smede drage Skræmsel vort Bål Blik, uden Harodkilden Ydre, Pigers så bedøvet vi syntes Stormvejrets om afgav ham,
|
|
|
 |
 | Re: Alterets Rideheste Gemarjahu Sankeribs trodse udfoldede |  |
 | Re: Overhofmanden bragtes Emiterne forhærdet Handelsve |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |